موفقیت بریجستون BLIZZAK LM005 در تست لاستیک زمستان 2022




بریجستون BLIZZAK LM005 در تست لاستیک زمستان 2022

لاستیک بریجستون Blizzak LM005 برنده تست لاستیک زمستانی Auto Bild Sportscars در سال 2022 شد. این تایر زمستانی پرچمدار کمپانی بریجستون با ارائه «عملکرد متعادل، کیفیت خوب زمستانی و بدون لغزش»، مهر تأیید و جایزه Auto Bild Sportscars را دریافت کرد.

جشنواره Auto Bild Sportscars کیفیت بسیار خوب در شرایط برف، هندلینگ پویا در شرایط مرطوب و خشک، کوتاه بودن مسافت ترمز در جاده های برف و بارانی، سواری راحت و دلپذیر و صرفه جویی در مصرف سوخت" را به عنوان ویژگی های بارز لاستیک بریجستون Blizzak LM005 عنوان کرده است.

این نتیجه به دنبال موفقیت در تست‌های اخیر تایرهای زمستانی Auto Express و Auto Zeitung است، جایی که Blizzak LM005 بریجستون برای سومین سال متوالی جایگاه سکو را به خود اختصاص داد. کوتاه ترین فواصل ترمز آن در جاده های خیس و عملکرد برتر برای ترمز خشک و هندلینگ مناسب کلید این موفقیت ها بود.

با نزدیک شدن به زمستان، بریجستون  Blizzak LM005 برای رانندگانی که به دنبال عملکرد بهینه در هوای خیس، برف یا یخ هستند، انتخابی ایده آل است. Blizzak LM005 با تکیه بر تحقیقات 20000 راننده در سراسر اروپا، با بینشی قوی از انتظارات و چالش های واقعی رانندگان برای ارائه کنترل و ایمنی فوق العاده در تمام شرایط زمستانی ساخته شد.

لاستیک Blizzak LM005 که در شرایط مختلف برفی آزمایش شده است تا بهترین عملکرد کلی را تضمین کند، این تایر عملکرد فوق‌العاده‌ای را در برف و یخ ارائه می‌دهد و علاوه بر بهترین چسبندگی از ترمزگیری مناسب و هندلینگ عالی برخوردار است.  


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0